Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

mandag 17. november 2008

Juleduken min



Det går på fram med juleduken, om enn litt sakte. Nå er alle blomstene applikert på, og alle sømmer quiltet. I kveld har jeg sydd lukkekanten på med maskin og skal kose meg foran fjernsynet med å sy den til for hånd p baksiden. Da mangle bare gulltråd og knapper - tror jeg!
Det jeg er aller mest fornøyd med at er denne skal jeg beholde selv!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er jo kjempe heldig som kan legge den på bordet til Jul. Er bare en smule misunnelig, uff, nei, har jo lært at misunnelig skal en ikke være, hi, hi....Grattis, Målfrid:-)

LindaQuilt sa...

Det ser nydelig samstemt ut, Målfrid! Søte blomster/bladverk. Ser du at jeg omsider er blitt ferdig med Hjertelige Gunn?

Veronica sa...

hermoso!
beautifull work!