Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

søndag 1. februar 2009

Ung løper, av AnnaKa




Denne løperen har jeg sett i mange varianter. Lett å sy og så enkel å komponere slik en selv vil når det gjelder farger. Jeg har mot min viten laget hjertene mindre enn de skal være, men pytt-pytt. Skulle egentlig være en gave, men da jeg prøve-la den på bordet så jeg hvor godt den stemte mot sofa, gardiner og gulvteppet - så nå er den min!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine løperene ble, begge to. Kan godt forstå at du ville ha den unge løperen selv :o)) Log cabin løperen likte jeg veldig godt. Er litt svak for Log cabin.
Var det du som var innom bloggen min og la igjen 2 kommentarer? De kom frem som annonym.... Tenkte det måtte være deg eller Linda;o))

Anonym sa...

Hei Målfrid

Eg har lagt ei helsing til deg på bloggen min ;-)

LindaQuilt sa...

Nydelig, Målfrid! Kan godt forstå at du beholder den selv!
Skal ta bilder av min og få den lagt ut på bloggen også. Så treffes vi snart igjen, kjekt.