Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

onsdag 10. juni 2009

Pompadur

Det røde stoffet fikk jeg sammen med motivstoffet i midten i julegave av en kjær venninne. Lenge har jeg tenkt å sy skoposene til AnnaKa, syns både stoff og mønster passet godt sammen. Har klippet en enda mindre utgave, som ligger klar på sybordet...

5 kommentarer:

LindaQuilt sa...

Flott pompadur! Hva skal den brukes til?

QuilteMållika sa...

Kanskje litt jente-saker når vi skal pakke kofferten og reise - eller bare litt pynt og pø - eller fylles med godsaker og gies bort. Bare fantasien som setter grenser;-)

Inger Anne sa...

Så mye fint du har laget. Pompadur er kjempesmart å ta med seg på tur, selv har jeg flere . Bruker de til sko, hårføner, hårskum/-spray,mindre pompadur til smykker etc.jeg har lenket til deg , håper det er greit :-)

Laila sa...

No veit eg kva eg skal lage av motivet frå Stitchery-klubben denne månaden. Ein pompadur. Takk for inspirasjonen :-)

QuilteMållika sa...

Så koselig at bildene inspirerer, det er meningen. Og link i vei, det synes jeg er stas!!!