Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

fredag 3. juli 2009

Juleløper i sommerhete


Nå er UFO'en min ferdig!
Ikke så lett å se på bildet, men den er stor - 45 cm + 120. Den blir flott på mitt store spisebord.
Airin Hansen har designet mønsteret. På originalen er det applikerte hjerter også, det droppet jeg. Syns løperen passet best uten med de stoffene jeg har valgt.

5 kommentarer:

Laila sa...

Den vart rett og slett nydeleg. Gratulerer med ferdig prosjekt! god helg.

Elins systue sa...

Fine farger satt sammen. God idee for å få brukt opp tøyrester

Siv sa...

Så fin den var, Målfrid.

tubakk sa...

Kjempelurt å satse på jula i god tid. Før jul blir det alltid for travelt. Flott duk.

2ne sa...

Deilig for alt som er ferdig til jul. Ønsker deg en riktig god sommer.