Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

torsdag 28. mai 2009

Ung løper, av AnnaKa



Denne løperen begynte jeg på for mange uker siden, i kveld ble den ferdig og gitt bort i gave. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig forsvant all quilte-inspirasjon. Kanskje var det våren, kanskje var det hagen som lokket... Men en koselig dugnad sammen med glade quilte-damer var det som skulle til - i dag har jeg sydd og det var DEILIG!

1 kommentar:

LindaQuilt sa...

Løperen ble fin! Fine grønnfarger du har valgt. Så noen grønne stoffer hos Solfrid på Sotra som jeg tenkte at du ville likt!