Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

mandag 9. august 2010

Toalettveske - atter en gang...



Så er quilte-ferien min over, får jeg håpe på. Det har vært en lang periode uten at symaskinen har fått noe oppmerksomhet - uten at det har vært et savn egentlig. Jobben min ble endret (fra en til tre stjerner) og dermed ble det slutt på fritid og quiltetid. Nå kjenner jeg inspirasjonen komme og dermed ble denne modellen omsider ferdig. Snart skal den stå på en hylle i Quiltekroken til Mona.

8 kommentarer:

Laila sa...

Så flott at du er tilbake :) Toalettveska di var lekker - som alltid.

SOLSAUM sa...

Kjekt å sjå at du "er tilbake"!

Lekker veske og nydelege stoff, skal tru om eg ser den i butikken seinare i veka?
Vi har tenkt oss ein tur til by'n i slutten i veka.

Anne Lise sa...

Toalettveska di er kjempefin. Flotte stoff også. Jeg har en halvferdig, men synes mønsteret er vanskelig. Kanskje må jeg prøve igjen. Gjør jeg noe feil. Alle dine er i hvert fall lekre. Bare stå på videre nå når du er igang.

Bente sa...

Kjekt at du er her igjen :-)
Toalettveska var verkeleg fin, nydelege stoff.

Karilla sin hobbyblogg sa...

kjempefin !
Her blir det ikke sydd noe for tiden ;-(

Elins systue sa...

Flotte farger. Nydelig med den lille blonderkanten

kreativkjeller sa...

Toalettveska blei bare superfin... :-)

Ha fortsatt ei kreativ tid fremover.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin Toalettveske.Nydelig.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.