Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

mandag 17. januar 2011

Skulke-kjole

Egentlig benyttes all ledig tid til å brodere på min Laila stakk fra Halllingdal, som kanskje blir ferdig til mai. Yngstebarnet står konfirmant og det hadde vært stas med ny bunad for anledningen. På fredag falt jeg for fristelsen til å sy på symaskin igjen - og se hva damene tryllet fram på noen kveldstimer!

1 kommentar:

Trollmor :) sa...

Kjempefine !!! Disse skulle jeg likt å ha mønster på :):):) Ha en fortsatt fin helg !! Klem