Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

søndag 13. mai 2012

Portomonè


I dag har skydekket lagt lavt og regnet har ikke tatt pause. Veden som skal kløyves ligger urørt, mens jeg har kost meg på i annekset. Jeg har sydd etter mønsteret "Småpunger og brillehus" til Bente Malm, og kan nå ta i bruk denne rommelige portomoneen. Kan bli flere av denne sorten...





1 kommentar:

12 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.