Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

fredag 21. november 2008

Nå er duken ferdig!





Tror nesten det blir et savn å jobbe med duken, nå som den er ferdig. For hver ny prosess har jeg tenkt; "å nå blir den fin", så selv om det har vært mye arbeid så har jeg kost meg masse underveis. Målet mitt er å lage noe nytt, noe ekte til hver jul. Det har det blitt i år også siden duken ble ferdig i tide!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer, Målfrid. Den ble bare helt nydelig, helt skjønn.....

LindaQuilt sa...

Ja, det er kjekt å se at ens arbeid bare blir finere og finere etterhvert som det skrider frem! Duken ble flott - nå kan du glede deg til jul!

Karilla sin hobbyblogg sa...

Hei!
Duken din bled helt nydelig!
Det ligger en Award på bloggen min til deg ;-)

Anonym sa...

Hei Målfrid

Kjempeflott duk du har laga. Eg har samla nok raude tøy no, og blomane i raud er ferdig klipte. Resten skal eg ta pø om pø, slik at eg får meg duk til neste jul. Eg må utvide den litt, men det skal gå greit.

Nyt fruktene av arbeidet ditt, du Målfrid.

God Jul frå Laila, venninna til Siv