Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

fredag 29. mai 2009

Andre Wallenborg



For flere måneder siden var jeg på kurs med Andre Wallenborg, i Quiltekrokens regi. Mannen var helt fantastisk og kurset var bra. Vi rakk ikke å gjøre veskene våre ferdig, så min ble liggende en stund på vent. Lysten kom til slutt og vesken ble ferdig, men noe var galt. Jeg har brukt den en gang, men fargene er ikke mine, så dermed havnet den innerst i skapet. Her om dagen ga jeg bort vesken til sønnen min sin kjæreste - og nå er vesken ute av skapet og i bruk;-)

1 kommentar:

LindaQuilt sa...

Vesken ble kjempefin, den! Så bra at du kunne gi den til en som passet vesken!