Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

søndag 15. november 2009

Julebestilling

Omsider ferdig! Denne løperen begynte jeg på for lenge, lenge siden. Solgte en av samme sort på Bygdedagen, og fikk bestilling på èn til. Så da var det bare å finne fram ufo'en og utføre bestillingen. Dette er smått og "putlete" arbeid - kjenner at jeg er fornøyd med å være ferdig!

1 kommentar:

Bente sa...

Løparen din blei flott.
Forstår det var putlete jobb dette med smale logcabin striper og stjerner i tillegg, men godt når jobben er gjort.
Kunden blir nok fornøgd med denne.
God mandag :)