Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

mandag 18. januar 2010

Loc cabin


Dette er en av ufoene jeg har hentet fram fra haugen. Planen er å lage en duk, av bare restestoffer. Mangler bakstykke, så skal duken quiltes og lukkekant monteres. Kanskje den ligger på noens hagebord om noen måneder?!

9 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Kjempe flott Log Cabin. Har en uferdig LC liggende jeg også - kanskje jeg skulle prøve å få den ferdig i løpet av året :o)
Lekker i røde og hvite stoffer!

STEINKJERRINGA sa...

Kjempelenge siden jeg har sydd Log Cabin. Så fine farger du har valgt.

Mona sa...

Lenge siden jeg også har sydd Log Cabin. Flott arbeid du viser fram.

tubakk sa...

Log cabin er bare sååå bra. Kommer alltid tilbake til det, uansett hvor mange nye teknikker jeg lærer.

Laila sa...

Log Cabin er ein sikker vinnar.. :) Duken blir kjempeflott!

Karilla sin hobbyblogg sa...

Den duken blir jo knallfin. Gleder meg til å se den ferdig.

Elins systue sa...

stilfult med bare 2 farger

Bente sa...

Flott duk!
Likte godt fargane og stoffa du har brukt.
Det er ikkje så ofte eg bruker denne teknikken, men Log cabin blir eg aldri lei av.

Trollmor :) sa...

Nydelig ! Det ligger en award til deg på bloggen min :)