Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

søndag 26. juni 2011

Adventsløpere

For et par år siden laget jeg en bunke med denne typen rådhus blokker (90 stk) - nå er de siste sydd sammen og det er blitt enda to løpere av denne varianten. Har fremdeles rikelig med lilla stoff - nå venter jeg bare på nye modeller til årets advent.

Kjekt å ha liggende i "overflødighetskassen" min:-)





3 kommentarer:

Bente sa...

Skal sei du er i rute :-)
Flotte jul- og adventsløpara du har laga.
Godt kva som er gjort.
Huset i hagen var verkeleg flott, håpar du får mange varme kveldar der i sommar, iallefall til teppa er ferdige :-)

lappetussa-Ingunn sa...

Så flotte de var. Jeg har sydd dem i orange, og liker mønsteret godt. Ellers syns jeg du har sydd veldig mye fint! Og gi mann din ros også, for "hytta" var flott. Hilsen lappetussa-Ingunn

2ne sa...

Flotte løpere. Du er ute i god tid skjønner jeg :-)