Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

søndag 21. august 2011

Varme sitteunderlag






























































































































































Jeg har sydd lune og gode sitteunderlag til å ha i hagestolene våre. Målet var å gjøre et innhugg i restekassen, slik at lokket igjen kunne legges på. Baksiden er fleecestoff i passende farge. Inne er det både tykk vatt og mellomlagsstoff, så disse er gode å når kvelden lir på.

























4 kommentarer:

Bente sa...

Kjempefine sitteunderlag.
Desse er nok gode og varme å sitte på.
Fikk du lokket på restekassen?

Ha ei finfin veke, og nyt kveldane i den fine utestova di :-)

Siv sa...

Skal si du har vært effektiv i kveld! Kjempe fine var de og en kjempe fin måte å få brukt opp rester på.

Anne Lise sa...

Smart måte å bruke opp rester på dette ja. Og så fine som de ble.

Siv sa...

Så fine sitteunderlag du har sydd! Du satte meg på en idè, dette er jo kjempefint til gaver. :o)