Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

søndag 11. mars 2012

Fornyelser i annekset!

 Det var på tide å kaste ut det gamle sybordet mitt, et teakbord som var siste skrik for ca 50 år siden.
Nå er det bordet erstattet med 4 bord fra Ikea, med god plass til quiltevenninner og symaskinene deres. Bordene kan til og med reguleres i høyden, slik at de kan tilpasses til hver og en :-)
Med eget skjærebord er annekset en fryd å bruke!!!

3 kommentarer:

Siv sa...

Wow, så flott du har fått det, Målfrid!!!

Karilla sin hobbyblogg sa...

Å kor kjekt.
Alltid kjekt med fornyelser :-)

Liv Nora sa...

Det må være herlig å ha så god plass til syinga !! Og du verden så mye fint du lager, - har tatt en sånn kjemperunde i bloggen din og du kan virkelig være stolt over det du lager !!