Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

torsdag 8. januar 2009

Godt år!

Jammen ble det langt ut i januar før jeg åpnet bloggen min igjen. Har kost meg masse i julen med å titte på mange av de fantastiske bloggene som finnes, er både imponert og inspirert. Det har vært en travel desember for oss. Vi pusset opp hageleiligheten samtidig som vi skulle stelle i stand til jul, da ble det ikke sydd mye akkurat. Ingen juleferie på meg i år, faktisk var det full uke da resten av huset hadde julefri. Men nå er alt det travle over og jeg har sydd ofte og lenge i det siste. Tenker det kommer noen bilder etter hvert.
(Og takk for puffet, Kari!)

Ønsker i hvertfall alle et kreativt og produktivt år!

Ingen kommentarer: