Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

mandag 28. mars 2011

Kreativ helg!





Har storkost meg i helgen, på kurs i regi av Askøy Quiltelag. Kari Ytterdal var en dyktig kursholder som loste oss gjennom kreative prosesser fram til flotte kjoler og tunikaer. Jeg hadde handlet rikelig med mellomblå fleece heldigvis, for i hodet mitt dukket det plutselig opp 2 kjoler da jeg fikk Oleanna-ermene i hendene. Mønsterne jeg fulget er Onion mønstre fra Danmark. Meget enkle og fin i passformen. Kjolene er enormt behagelige ha på, og jeg føler meg SÅ fin i nye kreasjoner!

1 kommentar:

Milaka design sa...

Kjolene dine er kjempefine :o) du er en dyktig og kreativ syerske :o)