Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

lørdag 7. januar 2012

Kanskje et teppe en gang

Inspirert av http://sivquilt.blogg.no/ og http://cvquiltworks.blogspot.com/2011/09/bloggers-bom-quilt-along.html har jeg funnet fram mine lilla og hvite stoffer og hektet meg på denne Quilt Along'en. Gode beskrivelser og enkle blokker gjør det kjekt å sy! Har laget dobbelt opp av de fleste, slik at det kan bli en stort teppe når alle 15 månedene er over.

2 kommentarer:

Siv sa...

ååå, så gøy at du også ble med på dette, Målfrid...:o))...og det er jo absolutt alldeles nydelige farger du også har valgt...hi, hi...gleder meg til å se slutt resultatet!!!
Stor klem...

Unknown sa...

Denne er jeg også med på :o) Artig!