Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

lørdag 21. januar 2012

Pute til loftsstuen

Atter en gang har jeg funnet inspirasjon i min bloggvandring http://www.ohfransson.com/oh_fransson/2012/01/mod-mosaic-tutorials.html . Puten er stor ca 60 x 60 cm.

1 kommentar:

Anne Lise sa...

En flott pute. Fin å bruke opp litt rester med dette.

Ha en fin helg.