Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

torsdag 30. juli 2009

Jøss - en sminkeveske (til)!


Har ryddet på syrommet, og da dukket denne saken opp, delvis ferdig-klippet.
Kan jo ligge i haugen, kanskje det blir en messe i høst.

4 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Kjekt med div. vesker, det blir aldri nok av dei. Det er fine gåver også;.) Eg ser at du har dei same småtrolla som meg, eg ha litt andre figurar. Dei er koselege!

Grethe sa...

Den var fin, små lapper, vekser ol får vi aldri nok av. Kjekt at du fikk gjort den ferdig da. Ha en fin dag :0)

LeKaQuilt sa...

Greit med alt en får ferdig :o))

Josefine sa...

Koselig å samle litt opp...fin gave blir den nå uansett! Klem