Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

mandag 9. mars 2009

En "gammel" bargello

Fikk lyst å forevige den aller første bargelloen jeg sydde! Skulle være en innflyttingsgave, men da jeg oppdaget at jeg tilfeldigvis hadde valgt farger som passet perfekt i egen stue fikk den plass på veggen der istedet. Da den grønne perioden var over, og stuen vår ble pusset opp og ommøblert fikk teppet plass på jobben min. Bargello er utolige spennende, den blir liksom til mens man syr.

1 kommentar:

Berit fra Rognan sa...

Ja, denne husker jeg godt!!! Sydde 14 stk etter at jeg var på "bargello-kurs" på loftet hos deg :-)