Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

lørdag 6. februar 2010

Monas log cabin løper



Nå er første løper ferdig i disse nydelige brunlige fargene. Fargesammensetnigen passer helt perfekt til mitt kjøkken, om jeg bare skifter gardiner...

13 kommentarer:

Elins systue sa...

Veldig fint mønster når en setter de sammen slik. Må kanskje prøve meg på det

LeKaQuilt sa...

Nydelige farger :o))

Anonym sa...

Lekkert! Tror jeg må kjøpe noen flere stoffer i disse sjatteringene...

Laila sa...

Herlege stoff/fargar. Får lyst på ein kopp sjokolade når eg ser dette :))) Fortsatt god helg!

Ida13 sa...

I love its colours! I like brown very much but can't use it in works. Who knows why? That is beautiful.

Anonym sa...

kjempe fin løper du har lagd! likte godt fargene, og spesielt den brede kanten rundt!
ønsker deg en fortsatt fin helg:)

klem

Gudveig HN sa...

Nydelig løper!

Bente sa...

Rett og slett vakker!
Nydelege fargar og stoff.

Anonym sa...

Takk for hyggelig kommentar på min blogg!

karinanna sa...

Kjempeflott løper - fine fager. Synes det er så fint med den smale kanten før den breie rammen.
Ha en fortsatt fin kveld.

Rosehagen sa...

Så nydelig LOG CABIN løper.

Ha en fin uke;)

Rita sa...

Så fine brunfarger du har i løperen. Den var veldig fin.

Trine sa...

Hei, løperen var kjempefin.
Log cabin er artig og sy,blir aldri lei det.
Trine.