Om meg

Bildet mitt
Jeg er en syglad dame på 45 som bor i litt ut på landet, men i Bergen. Har sydd i mange perioder i livet mitt, både klær og forskjellig innen patchwork. Høsten 2006 ble jeg atter en gang inspirert, denne gangen av min dyktige venninne Linda - og siden har jeg sydd. Har heldigvis et anneks hvor jeg kan utfolde meg, la stoffene bo og ideene blomstre. Litt tid må riktignok gå til jobb, hus og heim, mann og barn. Jobber turnus og det gjør at jeg får endel-alene tider i løpet av uken. Håper bloggen min kan være til inspirasjon for andre syglade damer!

fredag 19. februar 2010

Toalettveske

Jeg kom over dette nydelige rosestoffet i Quiltekroken for en tid tilbake. Det var bare et "must" å ha liggende til det rette prosjektet. Da jeg fikk en bestilling på enda en toalettveske var det ikke vanskelig å velge stoff! Håper den faller i smak hos hun som venter på bestillingen sin...

5 kommentarer:

Elins systue sa...

Morsomt med litt blomstret stoff i aplikeringa

Trollmor :) sa...

Nydelige stoffer du har brukt ! Liker godt denne modellen, og skal nok se om jeg også får laget denne snart. Har mønsteret liggende. Venter bare på tid til å få prøvd meg på denne :) Ønsker deg en fortsatt koselig og kreativ helg :)

LindaQuilt sa...

Nydelig ble den! Diskret og fin med lukkekant i samme stoff som øverste kant.

Ha en fortsatt flott helg - med eller uten jobbing og sying ;-)

kreativkjeller sa...

Ojjj...denne var kjempefin. :-))
Har akkurat fått dette mønstret til min søster.
Må nok prøve meg på en jeg å...
Ha ei kreativ uka.

Karilla sin hobbyblogg sa...

Den toalettveska var knallfin. Herlige farger.